I'm having some recurrent sciatica and having a nagging pain on and off since this morning. I try to ignore it until I notice the pain is not going away and it has intensify in discomfort.
There is not better ways to learn more JSJ than when you're living your own projects
Tried the 16 + 5 (grip for general pain), it wasn't working, you see I like quick fixies
The Back of the Leg flow (anchor step opposite 24 + same side 25 on the leg affected) I straight away noticed a bit relief.
For pain too; Hold project area + 16 same side and/or 16 opposite side, a very very effective grip.
Other advice flows are Bladder, Gallbladder
For pain on the left side (in my case) Left Hand on right 11 as anchor + right hand on right 23 then right 2, reverse for the other side.
Flow 2, 15 (same side), 11-12 (opposite to the project)
And of course, last but not least the legendary " magic stream" from the forum.
I leave you to stream, bye bye for now!
Hallo zusammen,
ich habe gerade wieder Probleme mit dem Ischias und seit heute Morgen immer wieder lästige Schmerzen. Zuerst versuche ich, sie zu ignorieren, bis ich merke, dass sie nicht verschwinden, sondern sogar schlimmer werden.
Es gibt keine bessere Art, JSJ zu lernen, als wenn man an seinen eigenen „Projekten“ (Beschwerden) arbeitet.
Ich habe den Griff 16 + 5 (für allgemeine Schmerzen) ausprobiert, aber der hat nicht geholfen – tja, ich mag es eben, wenn Dinge schnell gehen.
Beim „Flow für die Beinrückseite“ (Ankerpunkt gegenüberliegende 24 + gleiche Seite 25 am betroffenen Bein) habe ich sofort eine gewisse Linderung gespürt.
Auch bei Schmerzen hilfreich: Den Projektbereich halten + 16 auf der gleichen Seite und/oder 16 auf der gegenüberliegenden Seite – ein sehr, sehr effektiver Griff.
Weitere empfehlenswerte Flows sind Blase und Gallenblase.
Bei Schmerzen auf der linken Seite (wie bei mir): Linke Hand auf die rechte 11 (als Anker), rechte Hand auf die rechte 23, dann auf die rechte 2; für die andere Seite entsprechend umgekehrt.
Flow 2, 15 (gleiche Seite), 11–12 (gegenüberliegend zum Projekt).
Und natürlich – nicht zu vergessen – der legendäre „Magic Stream“ aus dem Forum.
Ich überlasse euch jetzt dem Strömen – bis bald!
Send feedback
For pain on the left side (in my case) Left Hand on right 11 as anchor + right hand on right 23 then right 2, reverse for the other side.
Flow 2, 15 (same side), 11-12 (opposite to the project)
And of course, last but not least the legendary " magic stream" from the forum.
I leave you to stream, bye bye for now!