Good morning Klee
Don't despair and believe in your streaming!
I feel exactly like you with my teeth projects; I had a latent abscess on one side and another one recently appear in the other side, luckily it's not really painful.
Tennis elbow was a project of mine in the past, so was carpal tunnel, apparently Gemini people weakness or strength in our arms. Its worse in the right arm, and it hasn't fully recovered. I avoid carrying weight with the arms to the minimum, I don't use a trolly for my shopping either; life is telling us to slow down.
Stream the love our enemies #13s and 22s adapt and keep streaming your arms...
It's a lovely clear sky here.
Enjoy your day!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Guten Morgen Klee
Nicht verzweifeln und weiter streamen!
Mir geht es mit meinen Zahnproblemen genauso wie dir; ich hatte einen latenten Abszess auf der einen Seite und jetzt ist auf der anderen Seite ein neuer aufgetaucht. Zum Glück tut er nicht wirklich weh.
Tennisarm war früher auch ein Problem von mir, genauso wie Karpaltunnelsyndrom. Anscheinend haben Zwillinge eine besondere Schwäche oder Stärke in den Armen. Es ist im rechten Arm schlimmer, und er ist noch nicht ganz verheilt. Ich vermeide es, schwere Gegenstände mit den Armen zu tragen, und benutze auch keinen Einkaufswagen zum Einkaufen; das Leben sagt uns, dass wir es langsamer angehen lassen sollen.
Streamt die Love Our Enemies #13s und #22s, passt euch an und streamt weiter eure Arme...
Hier ist ein herrlicher, klarer Himmel. Genießt euren Tag! :26
Send feedback
Side panels
History
Saved